ustunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelen yanıtı bir dosya olarak kaydedip eğer karşıdan yanıt gelmiyorsa o dosyayı ekrana basıp gelmiş gibi devam edebilirsiniz veritabanı işlemi biraz daha uzun olur
Çok mantıklı nasıl yapacağım bunu? Bu tekniğin adı nedir?



asanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
direkt veritabanına insert işlemi yapın hocam sonrasında sorgu atarak kullanabilirsiniz
teşekkürler...