gelen yanıtı bir dosya olarak kaydedip eğer karşıdan yanıt gelmiyorsa o dosyayı ekrana basıp gelmiş gibi devam edebilirsiniz veritabanı işlemi biraz daha uzun olur
Çok mantıklı nasıl yapacağım bunu? Bu tekniğin adı nedir?
direkt veritabanına insert işlemi yapın hocam sonrasında sorgu atarak kullanabilirsiniz
teşekkürler...