Konu
R10'un Logosu Hep Böyle Kalmalı.
10-11-2019, 01:18:58
#29
SeliM
Logo süper olmuş. Yapanların eline sağlık.
Ekleme: Eski logoda Atatürk hep vardı sonradan değişti: