Alabildiginizce yeni model.arabalara bakin. E92 oneren olmus. O tarz arabalar icin biraz daha parayi kenarda bekletmek lazim.
Ben olsam F/P olarak DCI bir Clio alirdim sifir olarak. Alacaginiz eski bir BMW'den daha az uzecektir.
Ayni paraya 13 - 14 model C180 de bakilabilir.