mercedes c180 yeni kasa 2014 model alacaksın konforu doya doya yaşayacaksın tek tük kronik sorunları var ön camlardan ses alır ama 1500 tl ye serviste çift katmanlı akustik cam ile değiştiriyorlar ses kalmıyor.
ben olsaydım gider bmw 520d alırdım 2014 model f10 kasa alacaksın hem performans hemde krallar gibi keyfini süreceksin girip bakabilirsiniz örnek olarak 2 tane ilan atıyorum mutlaka bakın bu iki modelden birini tercih edin. tabi bu araçların fiyasası yüksek şase kule tavan temiz araç bulacaksınız hasar kaydı olsa bile sürekli takip edip bulabilirsiniz.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...47027236/detay https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...48342509/detay