Şimdi gördüm. Aylık 106 tl diyor.Gerçekten çok pahalı. 40 tl falan olsa yine alalım da 106 tl nedir. Tr'nin parasal olarak düşük olmasının nedenlerinden biri.
Pekia auditon alternatifi program öneriniz var mı? Hemen hemen benzer özelliklerde.
Yanlışınız var o görsel paket'in fiyatı.O planda programı kullanamazsınız.Yıllık ödemede aylık 112 ₺.Aylık planda aylık ödeme 167 ₺.

Ben Flex,Anime CC,Media encoder kullanıdığım için yıllık full paket kullanıyordum biraz cep yakıyor

Ses ile ilgili çok çalışmam olmadığı için program tavsiyem yok malesef hocam.Daha çok ses ile uğraşan arkadalar varsa yazsınlar.Yoksa youtube'de bağzı youtuber'lar kendi kullandıkları programları anlatıyorlar.Ses için biraz ileri bir program gerek.