Alabilirsiniz.Ancak tek uygulama dahi alsanız Adobe CC kullanmak zorundasınız.Satın al dedikten sonra,paketler içiersinde "Tek uygulama"yı seçin.
Şimdi gördüm. Aylık 106 tl diyor.Gerçekten çok pahalı. 40 tl falan olsa yine alalım da 106 tl nedir. Tr'nin parasal olarak düşük olmasının nedenlerinden biri.
Pekia auditon alternatifi program öneriniz var mı? Hemen hemen benzer özelliklerde.