Beni de böyle aramışlardı. Başta *********** olduğunu düşündüm. Sakince dinledim, *********** olmadığını anladım. Forumda marka karalaması yapan bir üye hakkında dava açılmış, üyelik ve ip bilgilerini istediler. Resmi mailden gönderecekleri belgeyi doldurup mail olarak cevaplamamı istediler. Sonra mail attılar onları da oradan gönderdim.

Polis kafasına göre istediği yerden arıyor. Sadece arayan kişinin sizi zarara uğratabilecek bir şey istemediğinden emin olun yeter. Belge vs. gönderirken de resmi mail adresi ile yazıştığınızdan emin olun.