Size resmi yazı gelmeden hiçbir işlem yapamazsınız. Resmi yazıda kanıt olarak olayın ekran görüntüleri bulunuyordur, ekran görüntüsünden yola çıkarak hangi soruda veya cevapta küfür edilmiş hangi kullanıcı etmiş o kullanıcı o yorumu tam olarak hangi saat/dakikada hangi ip den göndermiş bu bilgileri ekleyerek savcılığa cevaben gönderin. Bu olay sizin başınızı ağrıtacak bir olay değil daha önce defayen yaşadık (log tutmuyorsanız başınız ağrıyabilir), maalesef insanlar böyle şeyler yapıyor.

Stres olmanıza gerek yok, geçmiş olsun.

Ek: Polis seni tabiki aramaz normal şartlarda, ancak burada senden bi para istenme durumu yok yani bir dolandır.ıcılık şüphesi yok. Bilişim şube arıyor beni posta tarafıma ulaşmadı diye aramışlardı (işlemler hızlansın diye) siz yinede resmi yazıyı bekleyin (Bana yazıyı mail ile göndermişlerdi olayı tam olarak anlayabilmem için, eğer size şubeye gidip ifade vermenizi istiyorsada gidin, dolandır.ıcı sizi emniyete çağırmaz, emniyete çağırıyorsa polistir o).