Yakın bir arkadaşım bir taksi durağında işe başladı. Araçlar duraktan bağımsız. Her araç kendi kazancını sağlıyor yani. Arkadaşımın aracı olmadığı için şöförlük yapıyor. Duraktaki herkes kendi adına işletme oluşturup kendi numarasını vermiş. Bunu öğrenince biz de yaptık. Ancak sizlerin desteğine ihtiyacım var. Arkadaşım kazancın %15 ini alıyor. Sabit bir maaşı yok yani o yuzden eklediğimiz işletmenin üst sıralara çıkması gerekiyor. Yorum ve yıldız vererek yardımcı olur musunuz?
Bunun dışında başka nasıl işlemler sağlayabiliriz. Yardımcı olursanız sevinirim
Haritalar linki:
https://g.page/askenttaksi?share