Polisler şahsi numaralarından arayabiliyorlar ben bu hataya düşüp suç araştırma bürosundaki polise dolandırıcımısınız siz diyip hakaret etmiştim yarım saat sonra eve gelip apart topar götürdüler beni polisin karşısında iki büklüm olduk bu yüzden adama yalvar yakar inandırabildim kendimi çok saçma bir sistem ama arıyorlar yani.