bana da vakti zamanında hiç alakam olmayan bir ***** sitesinden dolayı siber suçlardan telefon gelmişti. yalnız bizim polis savcılığa gidip ifade ver demişti. ilk başta pek aldırış etmemiştim. ta ki bi kız arkadaşımla kimlik kontrolüne girene kadar. polis, "sakarya bilişim suçlarında dosyan gözüküyor" diye savcılığa gitmem konusunda uyarıda bulunmuştu.

edit: bana gelen arama da sabit bir numaradandı.