Herkese merhaba 1.5 yıllık arkadaşlık sitem var(sitede mesajlaşma yok ,video ,resim gönderme yok sadece soru sorabiliyorsun) , ilk defa böyle bişey yaşadım.
Bugün +0356 dan bir numara aradı Tokattan siber suçlardan aradiğini söyledi , buyrun dedim dedi sitenizde 10.ayın 2. günü birine küfür edilmiş oda şikayetçi oldu ondan dolayi aradim gerekli şeyleri söyledim dedim böyle böyle tamamdır dedi hatta site nasıl dedi anlatilrmisiniz felan onuda anlattim ben size kağit gondereceğim onada aynı açıklamayı yapıp bana gönderin savcılığa vereceğiz dedi tamam dedim kapattim.
Bu nedir arkadaş,ben pek bişe çıkacağını sanmıyorum arayan kişinin konuşmasından
Başına böyle bir olay gelen oldumu?