Acil nakit ihtiyacından dolayı laptopumu satıyorum. Uygun fiyatlı makul bir cihazdır. Bataryası falanda iyi durumdadır. Tek sıkıntısı ekranda bir çizik olması. Ekranda temazsızlık falan var sanırım. Çok anlamıyorum ama ekran kartında sıkıntı yok onu biliyorum. Resimleri akşama yüklerim. Ama isteyene whatapp üzerinden resimlerini atarım. Şimdilik pc ye aktaramadım
Cihaz için 1200 tl düşünüyorum. Tabiki her türlü teklife de açığım. Aciliyeti var malesef
i5 3230m
4 gb ram
128 gb kingston ssd
1 gb gt710m ekran kartı + hd 4000 ekran kartı