halamı

e-devlette son zamanlarda sanki daha hızlı belli oluyor diyolardı. Yani 1 ay öncesinden filan son 1 senede askere giden varmı
son 1 hafta diye bir şey yok. mesela benim 23 eylülde açıklandı 2 aralık sevk tarihim. yani yaklaşık 2 buçuk ay önceden. celp dönemine göre daha erken veya geç açıklanır. askerlik şubesinden öğrenebilirsin