sagopanın bir söyleyişinde onlarca şarkı yaptığını ancak piyasaya bazılarını sunduğunu söylüyordu. Her yazdığı şarkıyı yayınlamayarak en iyisini çıkarttığı için sago oluyor demek ki. Diğer rapçiler az meşhur oldun mu hemen bir albüm daha patlatıyorlar.