Konuya ilginiz için teşekkür ederim hocam. Bu tür sitelerin kaç kişilik ekipleri var çok sayıda içerik girdikleri doğrudur ona bir şey demiyorum. fakat ilk benim yazdığım yazıda ben 1. sıradayken benden sonra bir başkası yapıyorsa 2. sıraya geçmesi en mantıklısı olur. ister otorite olsun ister yaş olsun . ben şimdi sitem 16 yaşında diye 1 aylık siteden içerik çalıp öne çıkmak istemem ve asla da yapmam yani. kısacası ortada emek hırsızlığı olduğunu düşünüyorum.
Birim allah bir diyerek sıralama tayini olmuyor maalesef hocam. n***rsohbet. com diye bir web sitesinden link almışsınız ve o sitenin spam skoru %67, bir sayfasında 100 den fazla link çıkışı var. Hepsi dofollow ve external. Oradan linkinizi kaldırıp yerine otoriter bir siteden link almanız iyi bir başlangıç olacaktır. Hiçbir şey yapmadım dediğiniz ay en az 2 adet tanıtım yazısı alın. Yorum backlink değil