Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunun sistem odasıyla en ufak bir bağı bulunmamakta. Hem TIER3 hem TIER2 kullanıyoruz ama ikisinde de paket kayıpları görülüyor, özellikle yurtdışı erişimde.


Router arızalı olduğu bilgisini paylaşmışlardı vaka raporunda ama hala bir düzeltme yok anlaşıldığı kadarıyla.
Selam,
Voxility kaynaklı problem gözüküyor. Bazı classlarımızı voxility üzerinden çıkardık problem olmadı. Ancak router üzerindede problem var anlaşılan. Sorunu anlık çözüyorlar ertesi gün tekrarlanıyor. Ticket üzerinden verilen cevaplar içler acısı durumda.