NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet genetik döküldüğünü biliyorum ama daha 18 yaşında çok erken bence 😅 Saçımı yıkamasam malesef düzelmiyor.
Orta okulda saçı dökülen arkadasım vardi iyi hatirliyorum
lisede %75 kel di
not : babası tamamen keldi.