Hocam ben kayıt olacağım yalnız son madde aklıma takıldı. Şimdi ben sisteme kayıt olurken Ziraat hesabım ile kayıt olacağım. Siz bana farklı bankadan 50tl göndermek isterseniz 8-10tl kesinti yapacak ? O halde benim için çok kötü olur. O nedenle sizin hangi hesabınızdan ödeme yapacaksanız onu yazsanız kayıt olacak kullanıcı da o hesapla ücret kesilmesin diye kayıt olsa olmaz mı ?
Merhaba. Garanti bankasında kesinti olmadığını belirtmiştim maddelerde. Bir güncelleme daha yaptım.
Ödeme tutarımdan ne kadar havale/eft masrafı kesilir?
Garanti hesaplarına 0 TL , diğer banka hesaplarına 6.50 TL kesinti yapılır. (Enpara hesaplarında kesinti yapılmamaktadır.)