Hocam ben kayıt olacağım yalnız son madde aklıma takıldı. Şimdi ben sisteme kayıt olurken Ziraat hesabım ile kayıt olacağım. Siz bana farklı bankadan 50tl göndermek isterseniz 8-10tl kesinti yapacak ? O halde benim için çok kötü olur. O nedenle sizin hangi hesabınızdan ödeme yapacaksanız onu yazsanız kayıt olacak kullanıcı da o hesapla ücret kesilmesin diye kayıt olsa olmaz mı ?