Üzücü bir hikaye olsa da ders çıkaracağın noktalar var. İnsanın anne ve babasına bile güvenmemesi gerektiğini görmüşsün. Bunu her anne baba için demiyorum ama demek ki neymiş yeri geldiğinde annene babana bile güvenemiyormuşsun. Bundan sonraki hayatında kimseye güvenmemen gerektiğini anlamışsındır.
İş güç para pul bunlar gelip geçici ve olacak şeyler. Allah sağlıkla ve yalnızlıkla imtihan etmesin demişimdir hep. Sen yalnızlıkla imtihana başlamışsın bile. Bundan sonraki hayatın geride kalmış önüne bak. Anne babanın yerini özellikle annenin yerini kimse dolduramaz ama bu saatten sonra olmalarının da gereği yok bence. Kendini geliştirmeye bak hayatını yavaş yavaş kur. Gerektiğinde bazı şeylerden feragat edeceksin ama ileride iyi ki feragat etmişim diyeceksin.