Türkiye bu tür yatırımlar için kazançlı değil.

Elektrik pahalı, hat pahalı. E zaten bu adamlar için en önemli şey bunlar. Bu tür şirketler ince eleyip sık dokur, kar getirmeyecek bir işe yatırım yapmaz. Mesela ovh mozambik'e bile verimerkezi açacak neredeyse ama Türkiye ile ilgili hiçbir yatırım yapmak istemiyorlar, onu geçtim peer yapmaya bile yanaşmıyorlar. Örnekler çoğaltılabilir. (Aws, google cloud v.s.)

Cloudflare bile daha yeni pop noktası oluşturdu onu da sadece business müşterileri için kullandırıyor.