Evet sunucu donanım maliyeti olarak, Türkiye dezavantajlı, Fakat, 5 dolar yerine, örneğin Sadece Türkiye olanları, 10 dolar yada 8 dolar yapabilir.
İllaki Türkiye isteyenlere birazdaha yüksek fiyattan hizmet verebilir.
Bu çoğu sektörde normal, örneğin iphone amerikada 2 katı daha ucuz.
Yada amerikadaki mcdonalds daha ucuz.
Peki, bandwith ve hat hat hızı olarak bir sorun varmı?
Yada yurtdışı çıkış peering kısmında?
Açıkçası, datacenter sahiplerinin, bu firmalara , teklif yapması olumlu olacaktır.
5 dolar olmaz, 7 dolar olur 8 dolar olur.
Çoğu kişi, Türkiyede olsun diye daha fazla bedel ödemeye hazır.