r10 üyeliğiniz hayırlı olsun. Umarım başlangıçta rahatça geçinebilecek bir meblağ kazanç, ileride ev ve araba gibi ihtiyaçlarınızı elde edecek gelir edersiniz. Zaten işin zor kısmını atlatmışsınız.
Anneniz olduğu için kötü bir şey söylemek istemiyorum fakat inkar etmesinin tek bir sebebi olabilir oda, kabul edilmez bir ilişki içinde olmasıdır. Muhtemel evli bir erkek ile görüşüyordur. da o baba niye benim oğlum yok dedi o kısmını çözemedim.
Fakat çözdüğüm bir nokta var, Sen 10 yıl sonra bu şekilde devam edersen her şeyi ile örnek gösterilecek bir vatandaş olacaksın.