Konu
Hayat Hikayem Merhaba R10
05-11-2019, 23:57:23
#8
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hayat şartları gerçekten zor hocam. ama asla pes etmemek lazım elbet her şeyin üstesinden geldiğiniz günlerde gelir. pes etmek yakışmaz zaten bize.