1 senedir r10 da üyeyim okuduğum hikayelerde hep çocuklar mağdur, buradaki genç arkadaşlar ileride evlenince afedersiniz ama 2 dakikalık bir zevk için bir insanın hayatını maf etmeyin aile kurup çocuk yapmak kolay iş o aileyi son nefesinizi gücünüz yettiği yerin en sonuna kadar bir arada tutmak.
Allah yardımcın inşallah kendi çabalarınla hayatın üstesinden gelirsin.