Hocam hikayenizi tamamıyla okudum, gerçekten içer acısı. Anneniz annelik yapmamış, babanız babalık. Onların inatları yüzünden siz zarar görmüşsünüz.
Hocam dünya 2 yüzlüdür. Elbet o devran size de döner siz ipleri ele alırsınız.

Neyse, sizi daha çok dertlendirmeden olayın iyi yanına geçelim;
Ne kadar kötü bir durum olsa da bu olayın iyi bir yanı da var. 19 yaşındasınız ve daha uzun bir ömrünüz var inşallah
Siz bu kadar olay yaşamışsınız ve kendi çocuğunuza bunu yansıtmamak için her şeyi yaparsınız. Size iyi bir anne - baba olamamışlar ama siz olursunuz?
Bir öğretmenim bir laf söylemişti hayatınızda 2 şeyi seçerken emin olun, işiniz ve eşiniz. Size de bu tavsiyeyi öneriyorum. Hoşgeldiniz. Ne zaman sohbet etmek isterseniz 08503463183 Whatsapp'ım sürekli aktif.