Burada sizin yapabileceğiniz bir şey yok söylenen fiyata 6 aylık fatura kapatma bedeli yararlandığınız indirimler ile çıkan fiyattır.
Belirli bir süre sonra avukata vereceklerdir şuandaki tutarın daha fazlası çıkacaktır.
Hakem heyetine başvuru yapmışınız da gereksiz olmuş zira 6 aydır fatura ödememişsiniz.