Burada sizin yapabileceğiniz bir şey yok söylenen fiyata 6 aylık fatura kapatma bedeli yararlandığınız indirimler ile çıkan fiyattır.

Belirli bir süre sonra avukata vereceklerdir şuandaki tutarın daha fazlası çıkacaktır.

Hakem heyetine başvuru yapmışınız da gereksiz olmuş zira 6 aydır fatura ödememişsiniz.