Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağdakini anlamadım da soldaki şarj girişi
Evet hocam diğeri ne girişi tam çözemedim içine üfledim falan hatta



Jeito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sacma olabilir ama bence o deliklere bir ip, askılık gibi birşey geçiyo olabilir diye düşündüm ilk gördüğümde
Hocam o da değil ya bulamadım edemedim valla jbl'in servisini arıycam en son ya da gidicem