sağdakini anlamadım da soldaki şarj girişi
Evet hocam diğeri ne girişi tam çözemedim içine üfledim falan hatta
sacma olabilir ama bence o deliklere bir ip, askılık gibi birşey geçiyo olabilir diye düşündüm ilk gördüğümde
Hocam o da değil ya bulamadım edemedim valla jbl'in servisini arıycam en son ya da gidicem