Merhabalar benim ingilizce sitem var ve ezoic den bir mail aldım size bir soru sormak istiyorum
1-Adsense gelirlerim devam eder mi YANİ HEM ADSENSE KAZANDIRIRKEN HEM EZOİC Mİ KAZANDIRIYOR burasını anlayamadım.Yoksa adsense tamamen iptal olup sadece ezoic den payeenor üzerin den mi kazanıyoruz.