Merhaba,
Çok sevindim başarılarınız daim olsun. Vakit bulduğumda tekrar sistemi test ederim haftaya müsait bir günde, eksiklikler varsa bildiririm.
Güzel dileğiniz için teşekkür ederim.
@theykk; 'nın önerisini dikkat aldım. Daha önce anahtarı tek bir string'de depolamak yerine farklı string'lerden parça halinde alıyorum.
Theykk so dosyasının assembly'sini çözme yöntemiyle string'lerden base64 ile depolanmış RSA anahtarına ulaştı. Daha önce anahtar tek bir string'de ve sadece base64 şifrelenmiş hali ile depolanıyordu. Buna erişmek kolaydı. Bu nedenle v1.0.2 sürümünde yeni bir anahtar kullanmak zorunda kaldım. Sistemi daha güvenli hâle getirdim.
Sizin de sistemi test etmeniz sistemin zayıf yönlerini öğrenmemize yardımcı olur.
İlginiz için tekrar teşekkür ederim.