Arkadaşlar, sunucumuzda şuan cpanel kullanıyoruz ve çok fazla standart karvizit siteler mevcut. Müşterilerimize panel bilgileri vermiyoruz ve cpanelde çok fazla işlemde yapmıyoruz (mail servisini sunucudan kullanmıyoruz, sitelerin harcadığı datalara bakmıyoruz vb.)
Cpanel maliyeti çok fazla ancak directadmin e geçmeye de korkuyoruz.
Cpanelden directadmine geçmiş arkadaşlar yaşadıkları olumsuzlukları veya zorlandıkları konuları yazabilirse çok sevinirim.
Cevap verenden şimdiden allah razı olsun.
Merhaba volkanca,
Directadmin bize göre her yönüyle ideal bir panel. cPanelden tek farkı arayüzü. cPanelde yapılan tüm yapılandırmalar/derlemeler DirectAdmin de de yapılabilmektedir. Biz kendi adımıza 6 yıldır directadmin panelli sunucular sağlıyoruz, müşterilerimiz hiç bir sorun yaşamamaktalar.
İyi çalışmalar.