cPanel kullanan var mı hala ? Zamda geldi fiyatlara, yaklaşık 3 yıldır CWP kullanıyorum. Şiddetle tavsiye ederim. Bknz:
CWP Nedir?
cwp nin sıkıntıları var özellikle gereksiz log tutumunda. Çözdüler mi bilmiyorum ama gerçekten sıkıntılı bir durumdu. Logları kapatsan bile hepsini kapatamıyordun, disk doluyordu, cache sistemini açtığın zaman ise ram şişiyordu.
Directadmin kullanıyorum şu anda hiçbir sıkıntı yaşamadım açıkçası. Panel görünümünü değiştirince daha basit oluyor directadminde herşey.