Ozelden yazan arkadaslara ithafen yazmaktayim. Degerli arkadaslar lutfen ozelden kimse bir sey yazmasin. Yazmak istediklerinizi buradan konu altina yazin. Ozelden yazanlara geri donus yapilmayacaktir. Anlayisiniz icin tesekkurler.