Merhaba, hepimiz adsense alıp satıyoruz ve şimdi benim merak ettiğim bir şey var dahası başıma gelmiş bir olay var ve bunun suçlusu demeyelim de, bu olayın olduktan sonra mesuliyeti kime aittir, bilen arkadaşların değerli yorumlarını bekliyorum.

Örneğin ben şimdi bir adsense satıyorum ve alan kişi ns adresini yönlendirdi ve temasını kurdu. Tema lisanslı newspaper 9 yani öyle basit bir temada değil. Hiç trafik yok reklam gösterimi yok ve ertesi günü google hesabı kapattı. Hiçbir uyarı vs yok direkt hesabın kapatıldığına dair mail geldi. Şimdi sorumluluk kime ait? Hesabı satana mı? Yoksa alıp temasını kuran hiç trafik olmadığı için hiç reklam gösterimi yapamamış olan alıcımı?