benim 52 dönüm 3 parsel arazim var her yıl 8 bin alıp icara veriyorum uğraşmıyorum malcılık yapılırmı evet ancak köy eski köy değil malcılık yap yagın peynirin elinde kalıyor sütü satarsın ama su sütten daha pahalı

mahsül dikeceksin yahu ilaç mozot işcilik kalan 1 yılda esnaf olsan 3 katı kazanacagın para yazık günah emeklere boş ver aç bildigin bir dükkan çalış bari coluk cocuk rezil olmaz benim şahsi görüşüm bu