Merhaba Arkadaşlar;

KPSS'ye girmek istiyorum bu sene ama hangisine gireceğini bilmiyorum. Yani bir sürü çeşidi var önlisans, lisans, ÖABT vs gibi çeşitleri var. Ben işletme lisans mezunuyum.

İlk sorum hem ön lisans hemde lisansa girebilir miyim?

Lisans düzeyinde nasıl çalışmalıyım sizce hangi kaynağı önerirsiniz birde matematiğim çok kötü diğer konulara öncelik verip matematiği başlangıç düzeyinde yapabileceğim kadar yapmaya çalışacağım yeterli olabilir mi?

Şimdiden yorum yapan tüm arkadaşlara tek tek teşekkür ediyorum vakit ayırdığınız için