agresifsef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
grubu aldığımızda yöneticileri moderaötöre çevirme imkanı var mı? ve böyle bir durumda sorun yaşanır mı?
Hocam satışı yaparken zaten ben yöneticileri moderatöre indirip devredeceğim tabiki mod olarak kalırlar yönetici yapmak zorunda değilsiniz.
Ayrıca kimse moderatör olduk diye çıkmaz gruplardan herbirinin emeği var kovsanızda gitmezler