hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Lise öğrencisiyim bu fikir tabiki şu an için gerçekleşmiycek ancak sadece merak ediyorum açıkcası.
Şehirden memlekete yerleşip orda bir kaç tarla alarak çiftçi olmak mantıklı mı acaba kazançlar vs nasıl oluyor.
Dayım istanbulda ancak Amasyaya gidip (memleketim) çiftçilik yapıyor bir yandan.
Hattat 240 traktörü var onunla işlerini hallediyor nohut yapıyor genel olarak.
Acaba bir yandan r10 gibi webmaster platformlarında iş kovalayarak bir yandanda çiftçilik yaparak geçim sağlanılabilir mi meraktan soruyorum illaki düşünüp araştıran olmuştur sanırım.
NOT : Çocukluğumdan beri traktöre binmek vs çok zevkli geliyor sebebsizce bunu da yaşıyan var mı
30 yaşına geldiğinde, büyük şehirlerde sabahın köründe evden çıkıp hiç bilmediğin bir adamı sırf sana 3 kuruş maaş veriyor diye zengin ettiğini düşünmeye başlayacaksın. Aldığın maaş az da olsa bunu düşüneceksin çok da olsa bunu düşüneceksin. Para avcısı biri değilsen ve hayvandır, tarladır gibi şeyler seviyorsan şimdiden git