Merhabalar, konuyu dogru yere mi actim emin degilim ama teknik arkadaslarin daha net cevap verecegine inandigimdan konu basligini buraya actim.
Dusundugum sey email marketing. Malum mail atarken spam kutucuguna dusme yaşıyoruz. Bu durumdan kurtulmanin yolu yada minimize etmenin yolu maili atarken her bir mail gonderimi icin proxy ip kullanmanin faydasi olur mu, eger tek basina faydasi olmaz ise extra neler yapmak gerekir acaba?
Simdiden tsk ederim.
Selam biz de mailini programı arıyoruz ve popüler markaları denedik, tüm mailler spam'e düştü. Firmalardan biri DNS ayarlarının düzeltilmesi gerektiğini söyledi ama yine de verim alamadık. Siz de deneyin isterseniz