Ben genelde sınav akşamı 1 saat göz gezdirir önemli gördüğüm yerleri renkli kalemle çizerdim. Sabah kampüste yada kantinde sınavdan önce de sırf çizdiğim yerleri okur ve öyle girerdim sınava. O şekilde üniversiteyi bitirdim. Ama illa uykusuz kalıp satır satır herşeyi çalışmak istiyorum diyorsan sade türk kahvesi şekersiz ve akabinde 2 saat sonra da bir redbull 6 saat uyanık tutar