Tarım ülkemizde de artık çağa adapte olarak şirketleşiyor. Büyük şirketler tarıma ülkemizde de el attı. Bu bir açıdan olumlu bir açıdan olumsuz. Doğru fırsat ve girişimle tarımla kendini geçindirmek mümkünken sağlık güvenceni bile sağlayamadan karın tokluğuna yaşamanda mümkün. Her işte her sektörde olduğu gibi belli bir bilgi birikim tecrübe ve argeyle girişmek riskleri azaltır. Ama direk çevreye bakıp bende yaparım diyerek olmaz çünkü onların belli bir tecrübe ve o ortama adaptasyonu var.