Taş yerinde ağırdır güzel kardeşim, olmaz diye bir şey yok. Olur olmasına ama öyle hemen oldurmamak, biraz sıkıntısını çekmek gerek.
Karınca kararınca bir şeyler yapıyoruz biz. Anne baba emekli, bende arıcılık ile ilgileniyorum. Senede en az 3 4 defa Erzincan ' a gidiyorum.
Amma ve lakin eskiden bu tarz şeyler daha iyi di, daha güzeldi.
Murat Balkuş ' un dizelerinde söylediği gibi.
"
Eskiden kar yağardı Erzurum ' a, adam boyu. Adamlarda adamdı o zamanlar."
Şimdi maalesef köylerde herkes birbirinin arkasından konuşur, kuyusunu kazar olmuş. 30 40 yıl öncesi, dağ tepe demeden, kavga gürültü etmeden ekip biçen insanlar, şimdi ekilip biçilmeyip taşa dönmüş toprak için kavga eder, komşusuna yol vermez olmuş.
Düşün ki köy gibi yerde insanlar tavuk besliyorsun diye arkandan demediğini bırakmıyor güzel kardeşim.
Benim bizim oralardan aktarabileceklerim şimdilik bu kadar.