hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar çiftçi olacağım demedim tecrübesi olan var mı demek istedim.
hep uzaktan izliyoruz çiftçilerin tecrübelerini merak ettim sadece.
Kendi kendime yeterim diyorsanız olabilir, aksi taktirde üretimde harcanan gübre, mazot gibi giderler kazancın %50 sini geçiyor.