Merhabalar yaklaşık bir bir buçuk haftadır hesabımda full spam var. Agresif bir şey de yapmadım. Önceden uyarıda 30'unda kalkacak yazıyordu şimdi o yazı da yok. Beğeni yapamıyorum takip etme takipten çıkma yorum her şey spamda. Ne yapmam gerekiyor tavsiye verebilecek var mı