merhabalar dün r10da webview konusunda yardımcı olabilecek iş veren ararken 20 kişiye mesaj gönderdim 200 - 250 tl 500 tl gibi uçuk fiyatlar aldım. web sayfam zaten webview uyumlu. geri dönüş yapan arkadaşımız 40 + 25 tl ile tüm özellikleri ekleyip yayınlama hizmeti sunacağınıda bildiridi çalışmaya başladık. ben iş konusunda biraz sıkıntılı biri olmama rağmen bana katlandı ve 1 gün gibi bir süre işi bitirip google play e yükleme işlemini gerçekleştirdi. normalde yapmaması gereken bazı sürüm değişikliklerini de yaptı. ufak tefek hatalar çıkabilir. ilettiğimde hemen diyerek gerekli düzeltmeler ve çözüm önerileri sundu. işindede gayet iyi olduğu yaptığı işten anlaşılıyor tabi. aynı işi aynı şekilde yaparak 200 - 250 tl fiyat veren arkadaşlar da var ama ben kesinlikle işten önce insanlık prensibine bakarım memnun kaldım ve tavsiye ederim.

çalışmış olduğumuz uygulama için link bırakıyorum demo olsun diye gözatabilirsiniz.
Uygulama Link : Film Tavsiyeleri
Mevcut Site : http://dizifilmtavsiyeleri.com