Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bunların yaptığı adilik başka bir şey değil.
adamlar komple sistem yapmışlar reklam felan koymamışlar (zaten reklamlı olsa insanlar kullanmaz) bizimkiler türkçe dil dosyasını ekledi diye kendi reklamlarını koyuyor.
bu reklamları koyan başka şeyler de koyabilir nereden bileceksiniz kodların içine ajan da yüklemiş olabilir.
ben orjinalini kurdum sonradan türkçeye çevireceğim siz de böyle yapın