Benimde yaklaşık 7-8 senedirli devam ediyor önceleri daha çoktu bu sıralar azaldı.İlk başlarlarda kortizonlu ilaç verdiler belli bir süre geçirdi daha sonra fazlasıyla tekrardan başlamıştı son olarak karışım bir şampuan ve kortizonsuz krem verdi bu sıralar daha iyi durumdayım.Tabi aralarda oluyor kaşıntı ile birlikte sanki vücutta örümcek geziyor gibi huylandırıyor.Ben doktora gittiğimde yağlı egzama demişti.

Geçmiş olsun sizede.