hocam bende bu hastalıktan şikayetçiyim.
bende saç diplerinde o kepek denen kuru döküntüyü kaşımak tik oldu

özellikle tv falan bakarken.
doktora gittim 1 sene önce egzama dedi. hele son zamanlarda burun kenarında, kaşlarımın altında, sakal altında kırmızı kırmızı benekler oluştu.
bu hafta yine doktora çıkıcam.
benim araştırmama göre hastalık ismi " Seboreik Dermatit " sanırım hastalığın tam tedavisi yok diye okudum inş. böyle değildir bakalım dr ne diyecek.