Maalesef "bende de var" grubuna ben de dahilim. Başka bir arkadaşımda da vardı aynı durum "saç egzaması" denilen bir şey çıkmıştı. Doktor bir çeşit serum tarzı bir sıvı yazmıştı onu saç derisine sürüyordu arkadaş sonrasında ne oldu bilmiyorum.
Doktora giderseniz bizleri de bilgilendirin hocam çözümü, tedavisi neymiş bizlerde öğrenelim.